Open Procurement Albania

Shërbimi i Mirëmbajtjes së Pajisjeve të Fotokopjimit, Printimit dhe Skanimit për vitin 2025

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Taksave dhe e Tarifave Vendore Tirane
Tender object Shërbimi i Mirëmbajtjes së Pajisjeve të Fotokopjimit, Printimit dhe Skanimit për vitin 2025
Reference No. REF-48881-05-23-2025
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 9 800 000,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed Procurement
Tender Publication Date 26-05-2025
Last date of Submitted Documents 05-06-2025
Tender Held Date 05-06-2025
No. of Bidders
Bidders
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 Muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Qeverisja Vendore Tiranë REF-48881-05-23-2025
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentim

    Shërbime mirëmbajtje e pajisjeve të fotokopjimit printimit dhe skanimit për vitin 2024

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Taksave dhe e Tarifave Vendore Tirane
    Tender object Shërbime mirëmbajtje e pajisjeve të fotokopjimit printimit dhe skanimit për vitin 2024.

    Burimi i financimit: Vënë në dispozicion me Vendim Nr. 125 datë 22.12.2023 i Këshillit Bashkiak të Tiranës “Për Miratimin e Programit buxhetor afatmesëm 2024-2026 dhe detajimin e buxhetit të Tiranës për vitin 2024” , i ndryshuar.
    Reference No. REF-24491-10-14-2024
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 9 800 000,00
    Type of Contract
    Procurement Method Simplified open procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 15-10-2024
    Last date of Submitted Documents 19-12-2024
    Tender Held Date 19-12-2024
    No. of Bidders 3
    Bidders 1. “INPRINT”
    2. “RIKON-AL”
    3. “Infosoft Office”
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • “IN PRINT” SH.P.K
  • The winning bid ALL without vat 6 759 000,00
    Bidder Announcement date 30-12-2024
    Award and Contract Amount ALL with VAT 0,00
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Kohëzgjatja e marrëveshjes kuadër është 12 muaj nga dita e nënshkrimit/protokollimit të marrëveshjes kuadër. Kohëzgjatja e kontrates së shërbimit do të jetë me afat 12 (dymbëdhjetë) muaj nga nënshkrimi.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ne kete procedure prokurimi nuk ka pasur operatore te skualifikuar.

    *Ne pritje te perfundimit te afatit te ankimimit.
    Cancellation reason në procedurat me një fazë nuk është dorëzuar asnjë ofertë e përshtatshme
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Qeverisja Vendore Tiranë REF-24491-10-14-2024
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    - Shtojce per Modifikim 1
    - Shtojce per Modifikim 2
    - Shtojce per Modifikim 3
    - Njoftim shtyrje
    - Formular "I njoftimit të fituesit, pas publikimit të të cilit fillojnë afatet e ankimimit "

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data